ستاره بزرگ رئال مادرید در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار گرفت

تهران (پانا) – هافبک 26 ساله رئال مادرید با پیشنهادی بزرگ از سوی منچسترسیتی روبرو شده است، پیشنهادی که ممکن است نام او را بالاتر از کریستیانو رونالدو قرار دهد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ستاره بزرگ رئال مادرید در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار گرفت

به گزارش آ.اس، ایسکو که سال 2013 از مالاگا به رئال مادرید آمده است طی سال‌های اخیر مهره ثابت این تیم بوده و با آمدن سانتیاگو سولاری هم به او اعتماد شده است اما به نظر می‌رسد او در 26 سالگی با پیشنهادی بزرگ روبرو است.

پپ گواردیولا در نظر دارد تابستان سال آینده ایسکو را به عنوان خریدی بزرگ راهی لیگ جزیره کند تا این ستاره اسپانیایی برای منچسترسیتی به میدان برود. هر چند در ابتدا به نظر می‌رسید آمدن ایسکو به شهر منچستر در حد حرف باشد اما منابع خبری گفته‌اند که جلساتی بین مدیر برنامه ایسکو و سران منچسترسیتی انجام شده است.

در حالی که این هافبک 26 ساله تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، منچسترسیتی قصد دارد برای خرید ایسکو پیشنهادی 86 میلیون یورویی به فلورنتینو پرز ارائه کند. البته مالک منچسترسیتی در صورت عدم پذیرش این رقم آماده است حتی بیش از 100 میلیون یورو برای این خرید هزینه کند. در صورتی که پرز مبلغ بالای 100 میلیون یورو درخواست کند احتمال رکوردشکنی منچسترسیتی وجود دارد، تابستان 2018 کریستیانو رونالدو با رقم 117 میلیون پوند توانست بازیکن آزاد شده و به یوونتوس برود و حالا این پیش‌بینی می‌شود که ایسکو این رکورد را بشکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار