اعزام تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران به تورنمنت چین تایپه

تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی فوتسال زیر20 سال از اعزام این تیم به تورنمنت چهارجانبه در چین تایپه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران به تورنمنت چین تایپه

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزگار، سرپرست تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: دو مرحله اردوی استعدادیابی در تاریخ های 10 تال 13 دی و 19 تا 23 دیماه برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان مد نظر کادر فنی د راختیارشان قرار گیرد و پس از آن از بهمن ماه نفراتی که در اردوی استعدادیابی انتخاب شدند با نفرات قبلی تیم ملی در اردو حضور خواهند داشت و تمرینات اصلی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کنند.

وی در ادامه بیان کرد: فدراسیون چین تایپه از ایران برای حضور در تورنمنت فوتسال که با حضور تیم های ژاپن، تایلند، ایران و چین تایپه برگزار می شود دعوت کرده و اقدامات حضور در این تورنمنت را نجام می دهیم. اوایل اردیبهشت ماه در چین تایپه این تورنمنت برگزار می شود که بدون شک به امادگی و تجربه بالای بازیکنان کمک بسزایی خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت:در این رده همه کشورها تیم ندارند و انجام بازی دوستانه سخت خواهد بود. بر همین اساس تلاشمان این است که از فرصت به دست آمده بهترین استفاده را ببریم.

وی در پایان گفت: قطعا با توجه به مهم بودن بازیهای آسیایی، بازیکنان نیازمند بازی دوستانه هستند و درصدد آن هستیم تا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار