حجت نظری با اشاره به آغاز اجرای طرح دوچرخه اشتراکی در منطقه ۲:

مدیریت شهری استفاده از طرح‌هایی نظیر دوچرخه اشتراکی را تسری دهد

تهران (پانا) - رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت باید به سمت استفاده از طرح‌هایی نظیر دوچرخه های اشتراکی برویم تا استفاده از خودروهای شخصی کاهش یابد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت شهری استفاده از طرح‌هایی نظیر دوچرخه اشتراکی را تسری دهد

حجت نظری در جلسه شورا گفت: امروز در منطقه ۲ شاهد افتتاح ایستگاه های دوچرخه اشتراکی بودیم که اتفاق مبارکی است.

نظری افزود: به نظرم اگر اینگونه طرح ها حمایت شود و مدیریت شهری موانع موجود را برطرف کند، می توان به کاهش استفاده از خودروهای شخصی امیدوار بود و شهروندان به استفاده بیشتر از دوچرخه ها و حمل و نقل عمومی روی بیاورند.

وی ادامه داد: امکان استفاده شهروندان از این دوچرخه ها به صورت مقطعی وجود دارد و آنان می توانند با اپلیکیشن موبایل به آن دسترسی داشته باشند.

نظری افزود: قرار است در سایر مناطق شهرداری تهران نیز این طرح اجرایی شود.

رئیس کمیته مشارکت های شورای اسلامی شهر تهران گفت: ضمن تقدیر از شهرداری تهران، از ریاست شورای شهر تهران و شهرداری تقاضا دارم به این قبیل طرح ها کمک کنند و زمینه حضور بخش خصوصی همانطور که در این طرح فراهم شده است را بیش از گذشته تسهیل کنند.

محسن هاشمی نیز در ادامه ضمن حمایت از این طرح گفت: باید مراقب باشیم که حمل و نقل ریلی را فراموش نکنیم. در حال حاضر مترو تهران ۴۰ هزار سفر در روز انجام می دهد که حجم انبوهی از مسافران را جابجا می کند و لذا باید هر چه بیشتر به این مد حمل و نقلی توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار