دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:

ترویج فرهنگ کار تیمی و گروهی پشتوانه ای برای پژوهش است

شهرری(پانا)- با حضوردبیر شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همایش تجلیل از پژوهشگران برترآموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ کار تیمی و گروهی پشتوانه ای برای پژوهش است

در این مراسم عظیم محبی با اشاره به این که بهسازی آموزش و فرآیند غنی سازی یادگیری به مثابه راهبردی برای هویت سازی و امنیت ملی محسوب می شود تصریح کرد: این ارزش ها و کار تیمی و پژوهشی باید در مدارس کشور بیشتر ترویج شود.

دبیر شورای هماهنگی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: مدارس به عنوان محور اصلی تحول درحوزه پژوهشی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند، چرا که در غیر این صورت دانش آموزان به مرور زمان نسبت به پژوهش بی تفاوت خواهند شد.

وی یادآور شد: درمدرسه پژوهنده جوباید فرهنگ مدرسه باپژوهش عجین شود و دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و جامعه محلی براساس این فرهنگ اقدام به یادگیری و آموزش کنند.

محبی با اشاره به اینکه فرهنگ پژوهش، خلاقیت و نوآوری و کارآفرین یک ضرورت برای دانش آموزان محسوب می شود، افزود: دانش آموز پژوهنده در فعالیت‌های مدرسه‌ و اجتماعی با رویکرد پژوهشی رفتار می‌ کند.

وی بابیان اینکه اقدامات عمومی درحوزه پژوهش باید ازمدارس آغاز شود، گفت: آشنایی معلمان و کارکنان با ماهیت وفرآیند درس پژوهی، فرصت مشارکت معلمان در تصمیم سازی و مسئولیت های مختلف بیشتر می کند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار