آموزش خبرنگاری به 2500 دانش‌آموز استان یزد

یزد (پانا) - در شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی استان یزد که با حضور اعضای شورا برگزار گردید آموزش 2500 دانش‌آموز‌خبرنگار در حوزه خبرگزاری پانا به تصویب تمام اعضا رسید.

کد مطلب: ۸۷۹۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش خبرنگاری به 2500 دانش‌آموز استان یزد

شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان یزد امروز صبح با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، سرپرست فرمانداری یزد، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای شورا در سالن اجتماعات شهید ساداتی اداره کل برگزار شد.

در راستای حضور فعال دانش آموزان در عرصه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و در قالب طرح هر مدرسه یک خبرنگار در این نشست بررسی های لازم جهت آموزش 2500 دانش‌آموز در حوزه خبرگزاری پانا انجام شد.

"عباسعلی دانافر" مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه خبرنگاری زمینه ای برای افزایش فعالیت های اجتماعی دانش‌آموزان در عرصه های مختلف جامعه است بیان داشت: آموزش و پرورش جهت تحقق این هدف مهم همیاری و مشارکت خود را در تمامی زمینه ها اعلام می دارد.

وی گفت: دانش‌آموزان با استعداد و علاقه مند در زمینه خبرنگاری آموزش صفر تا صد خبر نویسی واصول خبرنگاری را با تامین هزینه ازطرف اداره کل خواهند دید تا درنهایت جذب خبرگزاری پانا شوند.

دانافر با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند افزود: ورود به عرصه اجتماعی دانش‌آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است که این مهم با ورود دانش‌آموزان به عرصه خبرنگاری تحقق می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار