با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

زنجان (پانا) - در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مریم رشتچی طی مدت مسئولیت، ابلاغ سرپرستی نعمت اله محمدی توسط معاون پرورشی و فرهنگی وزیر به وی ابلاغ شد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

کاظمی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات مریم رشتچی مدیر کل سابق ابراز داشت: «مدیریت در حوزه آموزش و پرورش سختی و پیچیدگی خاص خود را دارد».

وی افزود: «آموزش و پرورش بایستی اولویت اول هر دولتی باشد و تمام دغدغه و همت مسئولان ارشد کشور حل مشکلات آموزش و پرورش باشد».

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده از توانمندی افراد در بخش های مختلف آموزش و پرورش گفت: «جابجایی نیروها صرفا بخاطر استفاده از توانمندی افراد برای پیشرفت کارها و ارتقا مدیریت است».

این مقام وزارتی در ادامه ضمن تبریک سرپرستی آقای نعمت اله محمدی ابراز امیدواری کرد وی بتواند به همراه سایر همکاران خود با ایجاد انسجام تیمی و برنامه ریزی و همدلی مسیر مطلوبی را در حوزه آموزش و پرورش طی کند.

مریم رشتچی مدیر کل سابق آموزش و پرورش نیز در ابتدای این جلسه ضمن طلب حلیت از فرهنگیان استان گفت: «افتخارم معلم بودن است و بسیار خرسندم که در زمان تصدی مدیر کل آموزش و پرورش نیز به همراه همکاران توانستیم در حد توان در خدمت تعیلم و تربیت استان باشیم».

وی افزود: «مسئولیت ها ماندنی نیست، مهم "خدمت" است که ماندگار می باشد».

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مریم رشتچی طی مدت مسئولیت، ابلاغ سرپرستی نعمت اله محمدی توسط معاون پرورشی و فرهنگی وزیر به وی ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار