مسابقات ورزشی مرحله آموزشگاهی استان لرستان با حضور ۸۰ هزار دانش‌آموز آغاز شد

خرم آباد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با حضور در سالن سرپوشیده شهید مصطفی توکل زاده از شروع مسابقات ورزشی دانش آموزی مرحله آموزشگاهی استان لرستان با حضور ۸۰ هزار دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی  مرحله آموزشگاهی استان لرستان با حضور ۸۰ هزار دانش‌آموز آغاز شد

رضا زینی وند مقدم اهداف آموزش و پرورش را در حوزه تربیت بدنی و سلامت شامل سلامت جسمانی دانش آموزان و استعدادیابی ورزشی عنوان کرد که این دو هدف در قالب دو برنامه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در آموزشگاههای لرستان اجرا می گردد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان آمار دانش آموزان شرکت کننده در سطح شهرستان ها و مناطق استان را ۸۰ هزار دانش‌آموز اعلام کرد که حدود ۵ هزار نفر به مرحله استانی راه خواهند یافت و حدود ۶۰۰ نفر برگزیده رشته های مختلف به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

زینی وند مقدم با اشاره به کسب قهرمانی جهان در رشته کشتی ،گفت: ما با اجرای این برنامه به دنبال استعدادیابی و ایجاد نشاط و بالفعل کردن استعدادهای ناب دانش آموزی هستیم .

زینی وند مقدم برنامه هایی از جمله طرح حیاط پویا، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و آموزش پایه ای آموزگاران را از جمله برنامه‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان برشمرد و افزود: در قالب این برنامه ها و طرح های متنوع تمام مدارس استان را تحت پوشش بخشی از اهداف تربیت بدنی و سلامت قرار داده ایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار