مدیران مدارس باید زمینه ارتقاء صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای معلمین را فراهم کنند

خرم آباد (پانا) - دبیر برنامه تعالی لرستان در بازدید از مدارس مجری برنامه تعالی شهر ویسیان گفت : مدیران مدارس متعالی باید زمینه ارتقاء صلاحیتهای علمی و حرفه ای معلمین را فراهم آورند.

کد مطلب: ۸۷۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس  باید زمینه ارتقاء صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای معلمین را فراهم  کنند

رییس اداره آموزش دوره اول متوسطه و دبیر برنامه تعالی استان در حاشیه این بازدید و در جمع دبیران دبیرستان سمیه افزود: این بازدید در راستای گام چهارم دستورالعمل اجرایی برنامه تعالی مدیریت مدرسه با هدف مشاوره، نظارت و تبیین برنامه یاد شده صورت گرفته است .

یحیی دریکوندی با اشاره به محور ششم برنامه تعالی مدیریت مدرسه با عنوان توانمندسازی کارکنان اظهار کرد: مدیران مدارس متعالی باید توانایی کارکنان خود را در سطوح فردی و گروهی مدیریت نمایند و زمینه ارتقاء صلاحیتهای علمی و حرفه ای آنان را فراهم آورند.

وی گفت: با توجه به معیارها و زیرمعیارهای محور ششم، تشکیل جلسات کارگاهی در زمینه های درس پژوهی، اقدام پژوهی و طرح درس براساس درس ملی برای کیفیت بخشی به آموزش ضروری است.

وی در پایان از نشاط و شادابی کلاس درس به عنوان عاملی مهم در فرآیند یاددهی-یادگیری یاد کرد و نقش راهنمایی و مشاوره در کارکرد معلمین را مهم و حائز اهمیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار