بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان از طرح های نوآوری و خلاقانه حمایت می کند

اصفهان (پانا) - مدیر عامل بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان از حمایت طرح های نوآوری و خلاقانه در راستای رفع نیازهای جامعه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان از طرح های نوآوری و خلاقانه حمایت می کند

محسن فخری با بیان اینکه بنیاد نخبگان ، پیشنهاد طرحهای پژوهشی و فناوری که منجر به حل مسائل جامعه و یا تولید محصولات مبتنی بر فناوری شود را پذیرش می نماید، گفت: پیشنهادات وصولی در کمیته علمی بر اساس شاخص هایی اعم از نوآوری، اجرایی و اقتصادی بودن طرحها، داوری شده و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی ایجاد زمینه شکوفایی و هدایت استعدادهای درخشان علمی و فناوری از طریق ارائه کمک ها و خدمات حمایتی مادی و معنوی به نخبگان، پژوهشگران و کارآفرینان، آماده سازی بستر اجرایی تولید علم و فناوری، تلاش به منظور تجاری سازی ایده های نوین و بهره مند شدن مردم از نتایج آن ها در کشور و ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش و فناوری را از اهداف ایجاد بنیاد نخبگان سعیدی عنوان کرد و افزود: حمایتهای بنیاد شامل تمام نخبگان، پژوهشگران و کارآفرینان در منطقه فرهنگی کاشان است.

عضو ستاد توسعه دانشگاه کاشان با بیان اینکه حمایت های مادی بصورت تسهیلات بلا عوض ، پرداخت وام قرض الحسنه و مشارکت و سرمایه گذاری در اجرایی شدن طرحهای مصوب از سوی این بنیادخواهد بود افزود: در اوایل اسفند ماه سالجاری، سومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی با رویکرد کارآفرینی و فناوری برای شناسایی و حمایت از ایده های برتر نیز برگزار خواهد شد.

فرم های پروپوزال از طریق سایت بنیاد به آدرس www. kashan-bns.ir قابل دسترس می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار