کسب رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان یزدی در بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی

یزد (پانا) - شب گذشته مراسم استقبال از دانش آموزان برگزیده بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی با حضور مسئولین استان و خانواده ها برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان یزدی در بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش پانا، دانش آموزان شرکت کننده در بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی با کسب یک مقام اول، دو مقام دوم و دو مقام سوم در گروههای علمی مختلف جشنواره، در مجموع موفق به کسب مقام اول کشور شدند.

"صالح رحیمی" از دبیرستان شهید صدوقی دوره دوم با طرح: مجموعه شعر "کدام تو؟" در گروه علمی زبان و ادبیات فارسی حائز رتبه اول شد.

"عارفه فیروزی" از دبیرستان فرزانگان حکیم زاده با طرح: "تارین پوست" و "علیرضا ناظمیان" از هنرستان هنرهای زیبای پسران با طرح: فیلم کوتاه "آینه ها نمی شکنند" در گروه علمی هنر موفق شدند رتبه دوم را کسب کنند.

"حسین لجه" از دبیرستان شهید صدوقی دوره دوم با طرح: مجموعه داستان "افسار" در گروه علمی زبان و ادبیات فارسی و "محمد مهدی حاجی غلام" از هنرستان هنرهای زیبای پسران با طرح: "آزمونی برای سنجش خلاقیت" در گروه علمی علوم اجتماعی و روانشناسی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در مراسم استقبال از برگزیدگان بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی؛ مدیر کل آموزش و پرورش، معاون متوسطه اداره کل، رئیس اداره استعدادهای درخشان، روسا و معاونین نواحی یک و دو آموزش و پرورش، مدیر، معاون و مشاور دبیرستان فرزانگان حکیم زاده، مدیر و معاون دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره دوم، مدیر و معاون هنرستان هنرهای زیبای پسران و بستگان آنها حضور داشتند.

مسئولان ضمن تبریک به برگزیدگان و خانواده هایشان، موفقیت این عزیزان را ارج نهادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار