همزمان با هفته قرآن وعترت؛

آغازمرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن وعترت در مه ولات

مه ولات (پانا) - معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش مه ولات بر ترویج فرهنگ اعتلای قرآن و لزوم همکاری و هماهنگی همه ادارات و دستگاهای مرتبط برای دستیابی به اهداف عالیه قرآنی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغازمرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن وعترت  در مه ولات

غلامرضا خلقی، با بیان این که از امروز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن وعترت به طور رسمی با رقابت حدود2000نفر دانش آموزدر 10رشته مختلف قرانی آغاز می شود؛خاطر نشان کرد به همکاری و هماهنگی همه دستگاها و ادارات مرتبط برای رسیدن به اهداف عالیه قرآنی وترویج فرهنگ اعتلای قرآنی تاکید کرد.

خلقی، با بیان این که ما از همان ابتدای سال تحصیلی پیگیری جدی را در بحث آموزش آموزهای قرآنی در سطح مدارس به دانش آموزان را داشته ایم به نمونه کارهای انجام گرفته در این باره اشاره نمودومشارکت بیش از1500 نفردانش آموزدر مرحله طرح ملی حفظ جز سی قران کریم را نمونه بارزی از این کارها دانست.

عباسعلی فاطمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز که در این مراسم حضور داشت قرآن را مایه آرامش دلها دانست و در این باره افزود؛قران آرامشی به انسان میدهد که واقعی ونابود نشدنی است وباعث افزایش درجات انسانی در بهشت می شود.

فاطمی، ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش وپرورش شهرستان درباره تلاش های صوررت گرفته در گسترش مفاهیم قرآنی در بین دانش آموزان بر همکاری بیشتر نهادهای مرتبط دیگر در این زمینه تاکید کرد.

مرحله آموزشگاهی مسابقات قران وعترت در 10رشته از جمله؛مفاهیم(تفسیر)،صحیفه سجادیه،حفظ عمومی،حفظ ویژه،نهج البلاغه،اذان،مداحی،قرائت،ترتیل وانشای نمازاز 26آبان ماه آغاز وتا اواسط دی ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار