:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر بوشهر تمدید شد

بوشهر( پانا)_ مسئول بسیج رسانه استان بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ابوذر استان تا پایان ۱۵ دی ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر بوشهر تمدید شد

عبدالله نجفی مسئول بسیج رسانه استان بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ابوذر تا پایان ۱۵ دیماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تمدید کشوری، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان ۱۵ دی ماه سال جاری تمدید شد و علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را در موضوعات‌ کشوری با عناوین مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اقتصاد مقاومتی، مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفـاع مـقدس، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشـمن شــناسی و موضوعات استانی با عناوین مصرف بهینه برق، سازگاری با کم آبی و اخلاق و حقوق شهروندی به دبیرخانه ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر افزود: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب تیتر، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، گرافیک، کاریکاتور، موشن گرافی، مستند، فیلم اجرا می‌شود و آثار مربوط به بازه زمانی 21 آذر 96 تا ۱۵ دیماه 97 که به پست الکترونیک دبیرخانه ارسال شود در کمیته داوری، ارزیابی خواهد شد.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره جوایز در استان بوشهر را برای برگزیدگان اول هر رشته تندیس جشنواره به همراه ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی، برگزیدگان دوم هر رشته تندیس جشنواره به همراه ۱۰ میلیون ریال هدیه نقدی و برگزیدگان رده ی سوم در هر رشته تندیس جشنواره به همراه ۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

​نجفی گفت : هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر شش اثر و در دو قالب به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل abouzar.festival@gmail.com ارسال کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به شماره همراه 09300118151 تماس حاصل کرده و یا به صفحه اینستاگرام abouzar.festival مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار