برگزاری مسابقات قرآن آموزش و پرورش چناران

چناران (پانا) - کارشناس قرآن ، اقامه نماز آموزش و پرورش چناران از آغاز مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز مدارس پسرانه و دخترانه چناران خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن آموزش و پرورش  چناران

صابری اظهار داشت: سی و هفتمبن دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس پسرانه و دخترانه چناران در مرکز رفاهی آموزش و پرورش به مدت دو هفته با همکاری کارشناسی قرآن و اقامه نماز و دارالقرآن مرکزی آموزش و پرورش چناران در حال برگزاری می باشد.

وی گفت: با برگزاری مسابقات قرآنی و همچنین ترویج فرهنگ قرآن کریم در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه نسل جوان میتوان در برابر معضلات اجتماعی که امروزه در جامعه به چشم میخورد و تهدیداتی که جامعه ما را هدف گرفته، ایستادگی کرد.

کارشناس قرآن، اقامه نماز آموزش و پرورش چناران گفت: دانش آموزان چنارانی در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه، اذان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، احکام، مداحی و انشای نماز به مدت دو هفته به رقابت با دیگر دانش آموزان می پردازند.

صابری گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در مرحله استانی با حضور دانش‌آموران منتخب از سراسر استان خراسان رضوی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۷ در مشهد برگزار می‌شود و پس از آن راه یافته‌گان این دوره در مرحله فینال استان که در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار