فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد

بوشهر(پانا) -طی مراسمی صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین سپاه فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.

کد مطلب: ۸۷۹۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد

سردار علی رزمجو در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) گفت : مسئولیت در سپاه بار سنگینی بر دوش انسان‌های مومن و پرهیزکار است که برای خدا و در راه خدا متحمل این مسئولیت می‌شوند تلاش می‌کنند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود : فرماندهی و مدیریت فرصتی است که این فرمانده یا مدیر در یک فرصت زمانی محدود برای خدمت و تعالی و شکفتن استعدادهای درون هر یگان و مجموعه‌ای که تحت فرماندهی او قرار می‌گیرد.
رزمجو با بیان اینکه مسئولیت در سپاه خدمت و انجام وظیفه و رسالت پاسداری است، افزود: در مجموعه سپاه مدیریت، فرماندهی و خدمت بر اساس تکلیف‌ مداری و رسالت پاسداری است.
یدالله کشاورز فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت : نوکری و خدمت در سپاه امام زمان (عج) باعث افتخار است.
او تاکید کرد: ایمان و اعتقادی که به توان تیپ دارم خواهیم توانست تیپی مقتدر در سایه توجهات رهبری آماده پاسخگویی به تمام تهدیدت دشمن داشته باشیم.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیری از تلاش های سردار محمدتقی صفری تجلیل و با حکم سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران، یدالله کشاورز به عنوان فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار