بزرگترین گردهمایی بخش کشاورزی کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - بزرگترین گردهمایی بخش کشاورزی برای ارائه دستاوردهای بخش کشاورزی با عنوان دومین ‌نمایشگاه بین‌المللی صنایع تبدیلی، تکمیلی، فناوری‌های پیشرفته غذایی و صادرات کشاورزی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و نهادهای مرتبط بخش خصوصی ۷ تا ۹ بهمن برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۹۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین گردهمایی بخش کشاورزی کشور برگزار می‌شود

غلامرضا رضاییان، مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت: بخش کشاورزی موتور اصلی رشد و توسعه اقتصادی در کشورهای در حال توسعه است که بیشترین سهم را در اشتغالزایی، تولید، در آمد ناخالص ملی و صادرات دارد.

وی مهم‌ترین هدف برپایی این گردهمایی کشاورزی را ارائه دستاوردهای چهل سال فعالیت مدیران‌ جهادی عنوان کرد و افزود: استفاده از تجربه‌های مدیران جهادی در کنار دستاوردهای علمی برای بهبود وضع بخش کشاورزی و روند فراوری و تولید صنایع تبدیلی، کاهش ضایعات، استفاده از فناوری‌های نوین برای افزایش عملکرد در هکتار، ارتقای کیفیت محصولات و افزایش درآمد در بخش کشاورزی از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

در دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع تبدیلی، تکمیلی، فناوری‌های پیشرفته غذایی و صادرات کشاورزی قرار است تا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های کشاورزی ایران و مقایسه آن با نقطه آغازین انقلاب ارائه شود.

همچنین در این نمایشگاه فناوری‌های نوین کشاورزی، ماشین‌آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، محصولات ارگانیک، هوشمند‌سازی حوزه کشاورزی، ایده‌های نوآورانه و فناورانه و محصولات نهاده های کشاورزی و دامی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

برگزاری چند کارگاه آموزشی، نشست‌های هم‌اندیشی با حضور استارت آپ‌ها، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه کشاورزی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه سه روزه است.

علاقمندان ‌جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۹_۲۲۸۹۳۰۰۸ دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار