معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

طرح واقعیات به شکل اصلی خود در هویت بخشی نوجوانان تاثیرگذار است

اراک(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی طرح واقعیات در مسائل گوناگون را به شکل اصلی خود در هویت بخشی به نوجوانان موثر دانست و هرگونه اغراق و افراط را نفی کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح واقعیات به شکل اصلی خود در هویت بخشی نوجوانان تاثیرگذار است

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، علی شیرخانی در نشست سرگروه های پرورشی استان مرکزی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب و مسائل و مباحث دینی و مذهبی نیز از این امر مستثنی نیست و باید این موارد را به صورت باور پذیر برای نسل جوان تبیین کرد.

وی با بیان اینکه مربیان مدارس نقش موثری در آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان دارند ادامه داد: ساماندهی دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی باعث مهارت آموزی و هویت بخشی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی خواستار همراهی مدیر و معلمان مدارس با مربیان امور تربیتی شد و بیان کرد: این مهم دانش آموزان را به فراگیری مباحث تربیتی مشتاق تر می کند.

شیرخانی با اشاره به پویش سراسری حفظ جز سی ام قرآن در مدارس ابتدائی اظهار داشت: این طرح بسیار مهمی است که در جهت منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور حرکت می کند.

وی انس با قرآن کریم و حضور در فعالیت های قرآنی را عامل مهمی در در هویت بخشی و تربیت صحیح دانش آموزان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار