بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور قصه‌گویان هفت کشور افتتاح شد 

تهران (پانا) - بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور قصه‌گویان هفت کشور دنیا امروز آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور قصه‌گویان هفت کشور افتتاح شد 

مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز دوشنبه ۲۶ آذر ماه ۹۷ میزبان هنرمندان، قصه‌نویسان، قصه گویان و قصه‌دوستانی بود که بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را جشن گرفتند.

قصه‌گوهای ایرانی و خارجی طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ آذر در سالن‌های کانون قصه هایی از دوستی، مهربانی، وفا، ترس، ناکامی، دانایی و تلخ و شیرین زندگی را برای کودکان، نوجوانان و قصه دوستان ایران همراه با بازی و نمایش روایت می‌کنند.

امروز همچنین نگارخانه شهید چهارساله اهوازی محمد طاها اقدامی با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون، محمدرضا زمردیان رئیس جشنواره، مجید توکلی دبیر اجرایی جشنواره و جمعی از اهالی قلم و هنر از جمله هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده پیشکسوت کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

افتتاح این نگارخانه همراه با برپایی نمایشگاه تصویرگری کتابهای کانون بود. کودک شهید محمد طاها اقدامی در حادثه تروریستی اهواز در سال جاری به شهادت رسید.

داوران و میهمانان جشنواره از جمله احترام برومند، لیلی رشیدی، منصور ضابطیان، ساعد باقری و فریدون عموزاده خلیلی در برنامه تقدیر از مصطفی رحماندوست قصه نویس و دبیر اولین جشنواره قصه گویی شرکت کردند.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه ۹۷ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار