نماینده مردم زنجان و طارم: تخریب دولت خیانت به کشور است

زنجان (پانا) - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تخریب دولت در شرایط کنونی کشور را خیانت به کشور عنوان نمود و انتقادات سازنده را مسیر کمک به دولت دانست، و مردم را حامی دولت نامید چرا که دولت انتخاب اکثریت مردم و قابل احترام است.

کد مطلب: ۸۷۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم زنجان و طارم: تخریب دولت خیانت به کشور است

جلسه شورای اداری شهرستان طارم با حضور علی وقفچی نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، صادقی پور امام جمعه شهرستان و صفری معاون فرماندار طارم و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

در این جلسه وقفچی اشاره به جنگ اقتصادی نابرابر تحمیلی بر کشور گفت: «تصمیمات اتخاذ شده بایستی متناسب با شرایط امروز کشور باشد».

وی ادامه داد: «اگر امروز عملکرد حوزه نظامی کشور قابل دفاع است نشانگر اقدامات مناسب گذشته است و اگر امروز تهدید، تهدید اقتصادی کشور است بیانگر این است است که عملکرد خوبی در این حوزه نداشتیم».

این مسئول همدلی و همراهی را نیاز امروز جامعه عنوان نمود و تاکید کردکه کشور نیازمند کار تیمی است و نباید انتظار معجزه داشته باشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تخریب دولت در شرایط کنونی کشور را خیانت به کشور عنوان نمود و گفت: «انتقادات بایستی در مسیر کمک به دولت باشد و علی رغم همه انتقاداتی که به دولت وارد است بایستی حامی دولت باشیم چرا که دولت انتخاب اکثریت مردم و قابل احترام است».

وقف‌چی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت ویژه شهرستان طارم در تولید محصولات گلخانه ای اشاره کرد و تاکید کرد:«با توجه به حمایت های دولتی از این حوزه و وجود ظرفیت بازارهای مصرفی در کشور هایی مثل روسیه این امر بایستی در طارم با جدیت بیشتری دنبال شده و طارم به قطب تولید محصولات گلخانه ای تبدیل شود».

تشکیل کمیته جهت ساماندهی دامداران در شهرها و روستاهای شهرستان، رفع موانع بانکی در پرداخت وام های اشتغالزایی روستایی و عشایری، و پیگیری گازرسانی به روستاهای باقی مانده بالای 20 خانوار ، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در بهسازی و نوسازی مدارس از جمله مواردی بود که نماینده مردم زنجان و طارم بر آنها تاکید ویژه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار