اولین جلسه آموزشی توانمند سازی زنان ویژه فرهنگیان تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش تربت حیدریه از برگزاری اولین جلسه آموزشی توانمند سازی زنان ویژه فرهنگیان تربت حیدریه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه آموزشی توانمند سازی زنان ویژه فرهنگیان تربت حیدریه برگزار شد

کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: براساس آموزه ها و تأکیدهای دین مبین اسلام مبنی بر آموزش مستمر آدمی به ویژه زنان به عنوان ایفاگر نقش تربیتی در خانواده و جامعه همواره آموزش اقشار مختلف زنان در سرلوحه اهداف دولت وآموزش و پرورش قرار داشته است .

لیلی صباغیان افزود: براساس رسالت دفتر اموربانوان وجوانان وطرح تحرک ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش مبنی بر توانمندسازی زنان وارائه آموزش های تخصصی به کارکنان و فرهنگیان زن شاغل در آموزش و پرورش تربت حیدریه دوره آموزشی توانمند سازی زنان برگزار شد.

وی گفت: ازآنجا که هیچ جامعه ای توسعه نمی یابد مگر آنکه به توسعه منابع انسانی خود بپردازد و زنان به عنوان نیمی از سرمایه جامعه و همچنین پرورش دهنده نیمه دیگر جامعه نقشی اساسی در پیشبرد اهداف متعالی جامعه بر عهده دارند می توان هدف از برگزاری این دوره را با بهره گیری از اساتید مجرب دانشگاهی ارتقای توانمندی های زنانی دانست که در آموزش و پرورش شهرستان به عنوان سکان دار امور زنان در مدارس فعالیت می کنند و بدیهی است افزایش توانمندی و قدرت خلاقیت و مدیریت آنان ، افزایش توانمندی دانش آموزان دختر در مدارس را در پی خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره 30ساعته , آسیبهای اجتماعی نوپدید حوزه زنان از مهمترین موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.

دوره آموزشی توانمند سازی بانوان فرهنگی در 5 جلسه در محل سالن والفجر آموزش و پرورش برگزار می گردد که اولین جلسه روز پنجشنبه 23 آذرماه انجام شد و جلسات بعدی تا پایان سال جاری برگزارخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار