بیش از 65 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد برگزار می شود

بجنورد (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش گفت : بیش از 65 محور برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در2000 مدرسه استان برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۷۸۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 65 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد  برگزار می شود

سعیدی در دومین کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان اظهار داشت: با توجه به این بیش از 600 هزار مخاطب با آموزش و پرورش در ارتباط است ،که 80 درصد افراد جامعه مخصوصا دانش آموزان انقلاب را درک نکردند و وظیفه آموزش و پرورش است که دستاورد‌های انقلاب را سینه به سینه برای آنان نقل کنیم ودر جلسات انجمن اولیا از راویان انقلاب دعوت نماییم تا از رشادت هایشان برای نسل بعد انقلاب صحبت کنند .

سعیدی گفت : این امنیت و آرامش امروز ما حاصل ازخود گذشتگی و جان فشانی شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس است و باید ازین برکات صیانت نماییم .

وی ادامه داد: با وجود شبکه های مجازی معاند جمهوری اسلامی که سعی در برهم زدن وحدت مردم دارند ، امسال باید در هرچه با شکوه تر برگزار شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنیم .

سعیدی همچنین گفت: با هماهنگی که با سازمان دانش آموزی صورت گرفت مقرر گردید، همایشی 1000نفری از تشکل های دانش آموزی ملبس به لباس سازمان دانش آموزی با عنوان یاوران انقلاب در غالب 40 یاور انقلاب در 40 نقطه شهر برگزار گردد .

شورزاده معاون پرورشی آموزش و پرورش نیز دراین جلسه بیان داشت : رویکرد همه برنامه های ما بر محور گرامیداشت انقلاب اسلامی و صیانت از ارزشهای و دستاوردهای انقلاب است

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه سیمای خدمت جمهوری اسلامی را با هماهنگی صداو سیما خواهیم داشت و برنامه هایی از قبیل 40 نشست در 40 جلسه انجمن اولیا و مربیان ، 40 ویژه برنامه در گلزار شهدا، 40 یاور انقلاب ، افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در 80 مدرسه استان، غنچه های هلال احمر و ... را در سطح استان برگزار خواهیم کرد .

سعیدی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان افزود : آموزش و پرورش در 22 دیماه نیز میزبان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود و دستاورد های انقلاب اسلامی درحوزه آموزش وپرورش را ارایه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار