برگزاری جشن ستارگان ورزشی ناحیه6 مشهد

مشهد(پانا) - آیین تجلیل از قهرمانان کشوری و استانی رشته های مختلف ورزشی دختر و پسر، مدیران مدارس قهرمان و فرهنگیان مقام آور در مسابقات ورزشی ناحیه6 مشهد مقدس در فرهنگ‌سرای مصلی نژاد این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن ستارگان ورزشی ناحیه6 مشهد

در این مراسم که با حضور صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش،و مدیران مدارس،معاونین و کارشناسان ناحیه6 و همچنین بیش از 800 دانش آموز قهرمان ورزشی برگزار شد نورالله جوانشیری، مدیر اداره آموزش و پرورش این ناحیه گفت: توسعه ی فضاها و فعالیت های ورزشی و همچنین توانمندتر نمودن مدارس تربیت بدنی از برنامه های این اداره می باشد.

وی ایجاد نشاط در مدارس و تقدیر از دانش آموزان فعال و نخبه در عرصه های مختلف قرآنی، هنری، پژوهشی و ورزشی را بسیار لازم و ضروری دانست.

علیرضا احمدی پور، معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه با تقدیر از دانش آموزان مقام آور و مدیران مدارس قهرمان گفت:حمایت،هدایت و توجه به استعدادهای مختلف دانش آموزان بسیار مهم و ضروری است.تمام ورزشکاران بزرگ و افتخار آفرین کشور از درون مدارس و با حمایت و توجه مدیران و مربیان پا به عرصه های بزرگ گذاشته اند. در پایان به تمامی قهرمانان لوح یادبود و هدایایی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار