درخشش دانش آموزان کلاتی در جشنواره پژوهشی کشوری جابرابن حیان

کلات ( پانا) - دانش آموزان کلاتی توانست عنوان پژوهشگران برتر کشور در جشنواره پژوهشی جابربن حیان را کسب کنند.

کد مطلب: ۸۷۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان کلاتی در جشنواره پژوهشی کشوری جابرابن حیان

در حاشیه مراسم استقبال که در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از این دانش آموزان پژوهشگر صورت گرفت، ابوالحسن حقیقی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: راهی را که شما انتخاب کرده اید راه بسیار خوب و درستی است.هر کاری که بخواهیم انجام دهیم باید بر اساس تحقیق و پژوهش باشد.اگر اینگونه بود نتیجه تحقیقات آن از قبل مشخص می شود.

وی ادامه داد: هدف جشنواره جابر آشنایی با پرسش و پاسخگری و پژوهش است. مساله کم آبی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا به یک بحران تبدیل شده است. باید یاد بگیریم چگونه با بحران آب و مشکلات آن روبرو شویم. کار شما بسیار کار با ارزش و پسندیده ای است و این ایده شما به یک محصول کاربردی تبدیل شده است .

وی در پایان از همراهی و همکاری دکتر پایسته مدیریت آموزش و پرورش کلات، مدیر آموزشگاه پیوند مهر،معلمان و والدین تیم جابربن حیان که زمینه حضور دانش آموزان در این میادین را فراهم کردند تشکر نمود.

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش در مراسم استقبال از دانش آموزان افتخار آفرین جشنواره جابربن حیان و در جمع والدین و معلمان آنها گفت: زمانی جان ما به کوشش در می آید که سیرت های پاک و صورتهای زیبا شروع به درخشش کنند . سه نفر از دانش آموزان خطه ی کلات با حرکت نادر ،با اندیشه و ایده که توسط مربیانی دلسوز هدایت شدند، توانستند پژوهشگر شوند .

وی گفت: در این بحران آب که دامن گیر کشور و جهان است توانستید با سن کمتان راهکاری را پیدا کنید که بتواند مشکل گشا باشد .و ما به داشتن دانش آموزانی همچون شما افتخار می کنیم و دست مریزاد می گوییم .

داریوش پایسته افزود: ما بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی,عزت و اقتدار ایران اسلامی ،با جدیت در آموزش ،عدم محدودیت و در سایه اندیشه های والای فرزندان خوب و شایسته موجب کسب نتایج طلایی می شود.

داریوش پایسته در پایان از زحمات همه ی معلمان ،مربیان و والدین این دانش آموزان تشکر کرد و گفت تلاش ، پشتکار و حمایت های شما عزیزان ستودنیست و امیدواریم با حمایتهای شما شاهد پیشرفت و کسب نتایج طلایی در سطوح مختلف باشیم .

طاها ارجمند کلاتی ،امیر مهدی رضاپور،ابوالفضل اردلان سه دانش آموز کلاتی از آموزشگاه پیوند مهر بودند که توانستند با طرح جادوی آکرلایت به این جشنواره راه پیدا کنند و موفق به کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره |ژوهشی جابربن حیان شدند.

در این مراسم از دانش آموز خانم فرنیا فیروزیان که موفق به کسب مقام سوم کشور در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی شده بود تقدیر شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار