بر پایی نمایشگاه نقاشی « روز نو » در نیشابور

نیشابور (پانا )- همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه نقاشی « روز نو » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « ام الفروه پنبه کار » در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

کد مطلب: ۸۷۸۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بر پایی نمایشگاه نقاشی « روز نو » در نیشابور

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: بانوان هنرمند نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی«روز نو » در صدد است آثار هنری جدیدی را همزمان با هفته پژوهش به مخاطب ارایه کندکه در نگارخانه کمال الملک برپاشده است.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی « روز نو » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « ام الفروه پنبه کار » است که در آن 20 اثر نقاشی در ابعاد 40*30 تا 70*100سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن وسیاه قلم است وبا سبک رئالیسم وهایپر رئال طراحی شده و موضوعات آن گل، طبیعت ،طبیعت بی جان و چهره می باشد.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی« ام الفروه پنبه کار » است که دارای 5سال سابقه هنری نقاشی است و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن می باشد.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « روز نو» از 24 الی 29 آذر 97 هر روز از ساعت 9 الی 13 ظهر و 16 الی 20 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار