نجفی خوشرودی خبر داد:

مخالفت کمیسیون امنیت ملی با ارجاع شکایت از ظریف به قوه قضاییه

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با ارجاع شکایت از «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه به قوه قضاییه مخالفت کردند.

کد مطلب: ۸۷۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مخالفت کمیسیون امنیت ملی با ارجاع شکایت از ظریف به قوه قضاییه

«علی نجفی خوشرودی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا به جلسه عصر امروز - یکشنبه - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای این کمیسیون با درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی و ارجاع موضوع اظهارات ظریف درمورد پولشویی در کشور به قوه قضاییه را وارد ندانستند و با این درخواست مخالفت کردند.

سه نماینده کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند

وی همچنین گفت: در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان، اردشیر نوریان نماینده شهرکرد و شهروز برزگر نماینده سلماس را به عنوان سه عضو این کمیسیون در کمیسیون تلفیق رسیدگی کنننده به لایحه بودجه 98 مجلس انتخاب کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین طرح اصلاح بند 3 ماده 18 قانون گذرنامه در خصوص صدور گذرنامه برای زنان متاهل و خروج آنها از کشور به تصویب کمیسیون رسید.

نجفی خوشرودی افزود: اعضای این کمیسیون همچنین پیشنهاد اصلاحی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رابطه با مواد 4 و 5 لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی را تصویب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار