بزرگترین دورهمی خانوادگی مردم چناران در جشنواره لبو برگزار شد

چناران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چناران گفت: در آستانه میزبانی از یلدا بزرگترین دورهمی خانوادگی مردم چناران در جشنواره لبو» برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین دورهمی خانوادگی مردم چناران در  جشنواره   لبو   برگزار شد

ابوالقاسم دشتی، اظهار داشت: جشنواره مردمی لبو با مشارکت خوب فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، امور عشایری، کارخانه قند، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و همراهی خوب گروه «شهریاران جوان» توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر و با استقبال باشکوه مردم چناران به انجام رسید.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی و احیا آداب و رسوم کهن همراه با ترویج نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم بود که در این برنامه با مشارکت خوب گروههای مردم نهاد و برخی از مدارس سطح شهر تحقق یافت.
ریس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چناران با اشاره به برنامه های اجرا شده در این جشن، افزود: اجرای موسیقی پاپ و مقامی، شعر خوانی، برگزاری مسابقه بهترین فرآورده های لبو از جمله آیتم هایی بود که توسط هنرمندان و افراد باذوق همین شهر که از پتانسیل های هنری بالایی برخوردار هستند، انجام شد که با استقبال کم نظیر خانواده های چنارانی روبه شد.
دشتی با بیان اینکه برای برگزاری این جشن از حدود دوماه پیش برنامه ریزی و کار تیمی انجام گرفت، از همکاری همه دستگاهها خصوصا فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه ‌و فرماندهی و نیروهای خدوم منطقه انتظامی شهرستان که از ابتدای برنامه تا پاسی از شب در تامین نظم و امنیت این مراسم تلاش ویژه ایی را از خود به نمایش گذاشتند، قدر دانی و تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار