مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرقدس :

شهروندان شهر قدس از طرح خدمات رایگان زمستانی بهره مند خواهند شد

شهرقدس(پانا)- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرقدس گفت:توصیه های ایمنی و اطلاع رسانی ها سبب می شود که آمار جراحات ، فوت و هزینه های آتش نشانی و خدمات ایمنی در سطح شهر کاهش یابد.

کد مطلب: ۸۷۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان شهر قدس از طرح خدمات رایگان زمستانی بهره مند خواهند شد

علی رزاقی مدیرعامل سازمان آتش نشانی درباره خدمات رایگان زمستانی به شهروندان شهر قدس اظهار داشت:به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی در سرما نیروهای آتش نشانی سعی دارند به صورت رایگان از اتصالات و دودکش های نصب شده در منازل بازدید کنند و از مشکلات ناگهانی در این فصل جلوگیری کرده و هشدارهای لازم را به شهروندان تذکر دهند.

وی در ادامه بیان کرد:در همین راستا و با توجه به اهمیت بسیار بالای موضوع حفظ و ارتقای ایمنی و آگاهی بخشی در فصول پاییز و زمستان، نصب بنرهای گوناگون و توزیع تراکت ها با مضمون توصیه های ایمنی درباره استفاده از وسایل گازسوز و وسایل برقی و خطرات نادیده گرفتن این توصیه ها در سطح شهر انجام شده، همچنین در این زمینه اطلاع رسانی در سطح مدارس و خانه های فرهنگ را نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

شایان ذکراست ،وی ازشهروندان خواست که با شماره گیری ۱۲۵ و حضور ماموران در منازل از اتصالات دودکش های خود اطمینان حاصل کنند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار