تیم بسکتبال نوجوانان گیلان در لیگ کشور درخشید

رشت(پانا)-تیم خانه بسکتبال رشت نماینده استان گیلان در لیگ نوجوانان کشور خوش درخشید.

کد مطلب: ۸۷۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تیم بسکتبال نوجوانان گیلان در لیگ کشور درخشید

سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان اظهار داشت: در دور رفت مرحله اول مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور، تیم خانه بسکتبال رشت با دو پیروزی و یک شکست توانست در رتبه دوم گروه خود قرار گیرد.
محمد رفیعی افزود: در جریان این مسابقات در اصفهان تیم خانه بسکتبال نوجوانان رشت با نتیجه 68 بر 53 برابر تیم بسکتبال نوجوانان مهرام شهر قدس به برتری رسید.
وی ادامه داد: همچنین این تیم در دیگر دیدار خود در این مرحله نیز، رو در روی تیم بسکتبال نوجوانان نظرآباد قزوین قرار گرفت و در یک بازی برتر توانست حریفش را با نتیجه 82 بر 52 مغلوب کند.
سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان بیان کرد: تیم خانه بسکتبال نوجوانان رشت در آخرین دیدار دور رفت این مرحله به مصاف تیم نامی نو اصفهان میزبان این مسابقات رفت و با شکست برابر این تیم، پس از تیم میزبان در رده دوم جدول گروه خود قرار گرفت و امیدوار به صعود از این مسابقات باقی ماند.
رفیعی اضافه کرد: مرحله اول رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان کشور در هشت گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت رفت و برگشت با هم رقابت و در نهایت دو تیم برتر هر گروه ، جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات را کسب می کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم خانه بسکتبال جوانان رشت در دور رفت مرحله اول رقابت های لیگ جوانان کشور به میزبانی رشت با دو پیروزی و یک شکست در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار