مسابقات قرآن, عترت و نماز دانش آموزان فیروزه برگزار شد

معنویت در رقابت

فیروزه (پانا) - با حضور 600 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه، مسابقات قرآن ،عترت و نماز در فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن, عترت و نماز  دانش آموزان فیروزه برگزار شد

به همت خادریان؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، حسینی، کارشناس قرآن، عترت و نماز و با همکاری حسنی و حسینایی، به ترتیب مدیران دارالقرآن و کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره)، این مسابقات در طی روزهای چهارشنبه 21 آذر ماه ویژه دختران و 24 آذرماه همزمان با آغاز هفته قرآن،عترت و نماز برگزار شد که حجه الاسلام طاها، امام جمعه، آقاجانی، فرمانده مقاومت بسیج سپاه، حیدری، فرمانده بسیج دانش آموزی به همراه مدیر اداره از این مسابقات بازدید به عمل آوردند.

حیدری، مدیر اداره در بازدید از این مسابقات، توفیق حضور و شرکت در این مسابقات را توفیقی ارزنده و گرانبار توصیف کرد و دانش آموزان را بابت کسب این موهبت و گام برداشتن در این مسیر معنوی و مترقی تحسین نمود.

وی خواستار تسری آموزه های قرآنی اسلامی و کاربست ملموس آن در تمامی جوانب زندگی در عین صرف وقت و تلاش و پشتکار خالصانه در این راه شد و آن را لازمه بالندگی و طی طریق الهی قلمداد کرد.

با توجه به افزایش آمار شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته، به تمامی دانش آموزان راه یافته به مرحله شهرستان فارغ از کسب رتبه در این مرحله به جهت یادبود، بسته های فرهنگی اهدا شد و از این میان، تعداد 59 نفر به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار