استاندار خراسان جنوبی :

به زودی شاهد بازگشایی بازارچه مرزی یزدان خواهیم بود

بیرجند (پانا) ـ استاندارخراسان جنوبی گفت: با توجه به رایزنی ها و پیگیری هایی که با مسئولین ذی ربط در کشور افغانستان صورت خواهد گرفت، انشاا... به زودی شاهد بازگشایی گمرک رسمی یزدان خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۷۸۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
به زودی شاهد بازگشایی بازارچه مرزی یزدان خواهیم بود

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به سابقه تاریخی یزدان اشاره کرد و ادامه داد: این بازارچه در گذشته جزو فعال ترین بازارچه های مرزی ما بوده و دارای سابقه تاریخی بسیار مناسبی نیز بوده است.


مقام عالی دولت در استان، به سیاست های دولت در حوزه استفاده از بازارچه های مرزی اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده مناسب و مطلوب از بازارچه های مرزی و گمرکات از جمله مهمترین سیاست ها و برنامه هایی است که در استان به تبع کشور دنبال خواهد شد.


معتمدیان ، خاطر نشان ساخت: با تعاملات و رایزنی هایی که با مسئولین افغانستانی صورت خواهد گرفت امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی این مرز باشیم چرا که این بازارچه ظرفیت اقتصادی بسیار مناسبی برای توسعه اقتصادی و تجاری استان است.


استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه اشراف خوبی نسبت به قابلیت های اقتصادی استان دست یافتیم ادامه داد: درسفری که با حضور مدیران و مسئولین استانی خواهد بود مباحث و موضوعات مرتبط به شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای حل آنها نیز اتخاذ خواهد شد.


این گزارش حاکیست؛ استاندار خراسان جنوبی در راس هیاتی اقتصادی از بازارچه مرزی یزدان در شهرستان زیرکوه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و نیازمندی ها و نیز ظرفیت های این بازارچه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار