برگزاری جشنواره «نشان محبت» در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره «نشان محبت» جهت تجلیل از خیرین حرم‌ساز استان خبر داد و تصریح کرد: ۵۰۰ خیر حرم‌ساز استان در این جشنواره حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۷۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره «نشان محبت» در آذربایجان غربی

سیدحسن حسینی با اشاره به اینکه در طول یک‌سال و نیم گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در استان جذب شده است، افزود: مردم استان در بحث بازسازی عتبات عالیات خوب ورود کرده‌اند و از رتبه ۳۰ کشوری اکنون به رتبه ۹ رسیده و از مابقی استانهای کشور ۶۰ درصد جلوتر بوده‌ایم.


حسینی با بیان اینکه طی سال گذشته چالدران، بالاترین میزان جذب نذورات به نسبت جمعیت را داشته است، اظهار کرد: بالاترین جذب در بین مساجد استان نیز مسجد جنرال ارومیه بوده و بالاترین جذب هیات‌های مذهبی برادران استان نیز هیات عاشقان امام زمان(عج) ارومیه و هیات حضرت زینب(س) ارومیه نیز در بین هیات‌های مذهبی بانوان و معادن سنگ تکاب نیز بیشترین آمار جذب را به خود اختصاص داده‌اند.


وی با اشاره به اینکه مردم کشور ولایت‌مدار بوده و به اهل بیت علاقه دارند و بحث بازسازی عتبات عالیات، فقیر و غنی نمی‌شناسد، بیان کرد: صحن حضرت زهرا، بزرگترین پروژه جهان اسلام است که ۲۲۰ هزار مترمربع بوده و پیشرفت ۹۷ درصدی دارد و ۱۶۴ هزار متر مربع نیز صحن عقیله بنی‌هاشم است که اکنون پیشرفت ۳۰ درصدی دارد و در کاظمین نیز صحن امام زمان(عج) به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۲۸ آذر ماه سال جاری جشنواره «نشان محبت» جهت تجلیل از خیرین حرم‌ساز استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بیست و یکمین استانی هستیم که این جشنواره را برگزار می‌کنیم و از ۵۰۰ خیر در سطح استان دعوت شده و مهمانان ویژه از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور حضور خواهند داشت.


وی ادامه داد: تجلیل از خیرین حرم‌ساز و اطلاع‌رسانی به مردم از ماموریت‌های این جشنواره بوده و همچنین گلریزان ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار