مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی:

تجلیل از نفرات برتر آزمون سراسری مدارس آموزش از راه دور ضررویست

ارومیه(پانا)-مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی در نشست شورای هماهنگی آموزش از راه دور اداره کل برتجلیل از نفرات برتر مدارس آموزش از اره دور در آزمون سراسری در کنار سایر پذیرفته شدگان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از نفرات برتر آزمون سراسری مدارس آموزش از راه دور ضررویست

ابراهیم محمدی در شورای هماهنگی آموزش از راه دور اداره کل افزود: دانش اموزان این مدارس موفقیتهای چشمگیری دارند که لازم است تا این موفقیتها رسانه ای شود.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل مدارس آموزش از راه دور، جذب دانش آموزان لازم التعلیم و بزرگسال بازمانده ازتحصیل، تحقق عدالت آموزشی، افزایش پوشش تحصیلی، پیشگیری از مهاجرت روستائیان به دلیل ادامه تحصیل فرزندان،امکان آموزش برای تمامی گروهها می باشد.

وی گفت: در این مدارس گام های موثری در جهت ‌ فرصت های برابر یادگیری از طریق به اشتراک گذاری منابع و مواد و رسانه های آموزشی و بهبود وضعیت پوشش و دسترسی آموزشی ونیز ترویج آموزش الکترونیکی برداشته شده است.

رئیس اداره مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز در این نشست اضافه کرد: از تعداد730 نفر فارغ التحصیل دررشته های مختلف 293نفر در کنکور سال 1397 پذیرفته شده اند که از این تعداد 37نفر در دانشگاههای سراسری (2نفر رشته پزشکی ،6نفر دانشگاه فرهنگیان سه نفرپرستاری، یک نفرمامائی ،چهار نفر رشته های مرتبط باپزشکی، یک1نفر علوم سیاسی و به تعداد20نفر رشته های مهندسی وفنی) 130نفر در دانشگاه آزاد و126نفر در دانشگاه پیام نورپذیرفته شده اند.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با شعار « آموزش آسان ، با کیفیت ، همیشه، همه جا و برای همه » در جهت ایجاد فرصت های برابر یادگیری و عدالت آموزشی برای همه و در عرصه خدمات رسانی مدارس آموزش از راه دور افق های تازه ای گشوده است.

این جلسه با بررسی چندین دستور کار جلسه از جمله تصمیم گیری در زمینه نحوه برگزاری امتحانات مدارس دارای مدیر موظف، برگزاری گردهمایی آموزشی و توجیهی رابطان راه دور استان و تقدیر از زحمات آنان، بررسی نحوه اجرای نظارت همتای منطقه ای و تصمیم گیری در این زمینه، ارائه راهکار توسط اعضا جهت هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به مدارس راه دور با همکاری کارشناسان آموزش مناطق و مدیران مدارس، گزارش در زمینه قبولین کنکور سراسری سال ۹۷ دانش آموزان مدارس راه دور و تصمیم‌گیری در خصوص نحوه تجلیل از این دانش آموزان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار