تشریح دستاوردهای پژوهشی آموزش و پرورش استان کردستان

سنندج(پانا)-معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، به مناسبت هفته پژوهش دستاوردهای این حوزه را تشریح کرد .

کد مطلب: ۸۷۸۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تشریح دستاوردهای پژوهشی آموزش و پرورش استان کردستان

طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با گرامیداشت هفته پژوهش ۲۴لغایت ۲۸آذر و ۲۵آذر روز ملی پژوهش به تشریح اهم اقدامات و دستاورد های این حوزه پرداخت .

وی راه اندازی شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان به منظور ساماندهی و راهبری امور پژوهشی را یکی از اقدامات مهم بر شمرد و از اجرا و توسعه برنامه اقدام پژوهی معلمان و افزایش تعداد شرکت کنندگان استان در این برنامه به میزان ۱۰۰درصد نسبت به سال قبل خبر داد .

محمدی با بیان اینکه همه طرح های اقدام پژوهی برتر معلمان در سال های گذشته در قالب فایل الکترونیکی به مدارس استان ارسال شده است، تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش استان و فراخوان آن به هنه مراکز دانشگاهی، علمی - پژوهشی و مدارس استان را از دیگر دستاوردهای پژوهشی نام برد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری فرهنگیان استان متناسب با اولویت های پژوهشی، برگزاری پنج دوره آموزشی توانمند سازی فرهنگیان در راستای برنامه های اقدام پژوهی و تدوین، ابلاغ و اجرای طرح حامی و حمایت از مولفان و پژوهش گران در سال تحصیلی۹۸-۹۷را از دیگر دستاوردهای حوزه پژوهش استان عنوان کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت های این حوزه اشاره کرد و کسب رتبه های برتر و برگزیده کشوری توسط معلمان و دانش‌آموزان استان و چاپ بیش از ۱۰۰مقاله علمی - پژوهشی فرهنگیان استان در مجلات را از توفیقات پژوهشی ذکر کرد .

راه اندازی سامانه تمام الکترونیکی مدیریت امور پژوهشی آموزش و پرورش ، راه اندازی تعداد ۱۵مرکز پژوهش سرای دانش آموزی در استان و اجرای طرح های پژوهشی دانش آموزی در سطوح و مقاطع مختلف تحصیلی دیگر دستاوردهای حوزه پژوهشی آموزش و پرورش استان بود که معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی به آنها اشاره کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار