معلم بانه ای در نخستین جشنواره دوسالانه علوم تربیتی خوش درخشید

بانه(پانا)-«سامان صالحیان»، معلم بانه ای، رتبه برگزیده کشوری در نخستین جشنواره دوسالانه علوم تربیتی گرامیداشت استاد علی اکبر شعاری نژاد را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم بانه ای در نخستین جشنواره دوسالانه علوم تربیتی خوش درخشید

«سامان صالحیان» فرهنگی شاغل در دبستان هیئت امنایی پسرانه سینا، رتبه برگزیده کشوری در اولین دوره جایزه تربیتی گرامیداشت استاد علی اکبر شعاری نژاد را کسب کرد.

بر اساس این گزارش عنوان مقاله علمی پژوهشی این فرهنگی تلاشگر، تحلیل تأثیر روش های تدریس فعال بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دبستان هیئت امنایی سینا شهرستان بانه در سال تحصیلی97 -۱۳۹۶ بوده است.

گفتنی است نخستین دوره جایزه تربیتی دوسالانه گرامیداشت استاد دکتر علی اکبر شعاری نژاد به همت پیشگامان پژوهش مدار و با مشارکت علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و مجله علمی، پژوهشی و تحلیلی شوق تغییر و با نیت تقدیر از برترین ها در حوزه علوم تربیتی برگزار می شود.

همچنین لازم به ذکر است این جایزه دوسالانه شامل بخش های : مقالات مبتنی بر پژوهش، مقالات مبتنی بر تجربه های زیسته،کتاب برگزیده تربیتی و فعالیت موفق و تأثیر گذار تربیتی است.

مراسم پایانی ارایه مقاله و تقدیر از برگزیدگان در تاریخ سه شنبه 27 آذر ماه همزمان با هفته پژوهش، در محل سازمان پژوهش و برنامه ریزی، برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار