برگزاری دوره ضمن خدمت مربیان تشکیلات پیشتازان شهرری

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه مربیان جدید الورود تشکیلات پیشتازان منطقه خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت  مربیان تشکیلات پیشتازان شهرری

رحمت اله قاسمی پور در این رابطه اظهار داشت:درراستای آموزش مقدماتی و توجیهی مربیان جدید و یکسان سازی در آموزش های مربیان باسابقه اقدام به برگزاری مطلوب دوره آموزشی مربیان تشکیلات پیشتازان بر اساس محتوای ارسالی از سوی استان نمودیم.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت فعالیت های مهارتی افزود:به فعالیت های اجتماعی از دیدگاه های گوناگون می توان توجه کردو از جمله اینکه این اوقات می تواند به پرورش اندیشمندان آینده کمک کند، چرا که دانش آموزان با کسب مهارت ها و تقویت خودباوری، معرفت و دانش که معمولا در آموزش های رسمی و کلاسیک به آنها کمتر بها داده می شوندو می توانند خلاقیت هایشان را رشد دهند و پیشرفت کنند .

قاسمی تصریح کرد:تشکل های دانش آموزی و بخصوص تشکل پیشتازان یکی از مهم ترین بستر ها برای تحقق آشنایی دانش آموزان با روند فعالیت های اجتماعی و پرورش این روحیه در آنان به حساب می آید.

وی خاطر نشان کرد:مربیان و مدیران تشکل ها باید تلاش کنندبا آموزش اصول مهم این تشکیلات از قبیل منش مدیریت و رهبری در گروه ،‌ مهارت های اجتماعی، مهارت های زندگی، کمک های اولیه، محیط زیست، مقررات راهنمایی و رانندگی، خداشناسی، فرهنگ مهدویت، آئین دوست یابی، جنگ نرم اهداف این مقوله ی مهم را به فراگیران منتقل کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار