رویکرد اصلی استان یزد در حوزه فرهنگی و اجتماعی توجه به بنیان خانواده است

یزد (پانا) - سرپرست استانداری یزد در افتتاحیه طرح استانی نسیم رویکرد اصلی استان یزد در حوزه فرهنگی و اجتماعی را توجه به بنیان خانواده و نشاط اجتماعی مطرح کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد اصلی استان یزد در حوزه فرهنگی و اجتماعی توجه به بنیان خانواده است

سرپرست استانداری یزد در جشن خانوادگی و افتتاحیه طرح استانی نسیم (نشاط،سلامتی،یادگیری و موفقیت)که در سالن هلال احمر برگزار شد بر مشارکت دستگاه های اجرایی و افراد دغدغه مند در مسائل اجتماعی جهت تعالی خانواده و ارتقاء نشاط تاکید کرد.
سرپرست استانداری یزد با قدردانی از برگزارکنندگان طرح نسیم بیان کرد: یکی از اهداف،برنامه ها و رویکردهای اصلی استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی توجه به بنیان خانواده و ارتقاء نشاط اجتماعی در بین خانواده ها ، محلات و مناطق مختلف استان است.
« محمدعلی طالبی» افزود: طرح نسیم نیز با همین هدف در استان برگزار خواهد شد و امیدواریم با مشارکت دستگاه های اجرایی و افرادی که در حوزه مسائل اجتماعی دغدغه و مسئولیت دارند بتوان قدم های بزرگ و سازنده ای در این مسیر برداشت.
طالبی خاطرنشان کرد: ضروریست با توجه به برنامه هایی که تعالی خانواده ها و ارتقاء نشاط اجتماعی را هدف قرار داده اند،همراهی مردم و سایر نهادهای موثر نیز در این مسیر تقویت شود تا از استان یزد به عنوان استانی شاد و با نشاط در آینده یاد شود.
گفتنی است طرح نسیم با شعار « نشاط،سلامتی،یادگیری و موفقیت» ،در قالب برنامه هایی شاد و مفرح به امر آموزش و مشاوره گروهی خانواده های یزدی در محلات شهرها و روستا و یا گروه هدف بعضی از نهادها و مراکز در سطح استان می پردازد.
برنامه های این طرح نیز با محوریت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی استان به مرور و با توجه به مناسبت های مختلف پیش رو اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار