در گفت و گو با پانا

محسن کاوه: عملکرد خوب کشتی‌گیران ایران در جام باشگاه‌های جهان دیده نشد

تهران (پانا) – سرمربی تیم قهرمان مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از سطح برگزاری این رقابت‌ها ابراز گلایه کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محسن کاوه: عملکرد خوب کشتی‌گیران ایران در جام باشگاه‌های جهان دیده نشد

مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان به میزبانی بابل برگزار شد و در حالی که بسیاری از اهالی کشتی معتقد بودند این دوره ار رقابت‌ها در مقایسه با دوره‌های گذشته کیفیت خوبی نداشته، روز جمعه کاپ قهرمانی کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان به تیم بیمه رازی رسید.

محسن کاوه که هدایت تیم بیمه رازی را برعهده دارد در گفت و گو با پانا درباره کیفیت پایین رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان گفت: متاسفانه مسابقات آن طور که همه انتظار داشتند برگزار نشد و همین موضوع هم باعث شد خیلی از اتفاقات مثبت این رقابت‌ها و خوب کشتی گرفتن کشتی‌گیران به چشم نیاید.

سرمربی تیم بیمه رازی ادامه داد: البته در بحث میزبانی وضعیت خوب بود اما در بحث حضور تیم‌های خارجی متاسفانه تیم‌هایی به این رقابت ها آمده بودند که سطح بالایی نداشتند و این موضوع یک ضعف بزرگ بود. به نظرم

فدراسیون می‌توانست رایزنی کند و تیم‌های سطح بالایی به این رقابت‌ها بیایند

، ضمن اینکه ترکیبی که ما برای این رقابت‌ها در نظر گرفته بودیم با توجه به تیم‌های آمریکایی و روسیه‌ای بود اما متاسفانه عدم حضور ابن تیم‌ها برنامه ما را تغییر داد.

وی افزود: همانطور که گفتم عدم برنامه ریزی قابل قبول باعث شد خیلی از اتفاقات در این مسابقات کمرنگ شود، هزینه زیادی برای برگزاری این رقابت‌ها شده بود و خیلی بهتر بود اگر فدراسیون با رایزنی تیم های مطرح و سطح بالایی را به این مسابقات دعوت می کرد.

کاوه ادامه داد: بالاخره وقتی چنین رقابت‌هایی با هزینه‌های بالایی برگزار می‌شود باید برای کشتی ما آورده‌ای داشته باشد وگرنه هیچ سودی ندارد و تنها هزینه روی دستمان می‌گذارد. ما باید برای رقابت‌های بعدی حرفه ای تر برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم بیمه رازی در پایان درباره سطح فنی کشتی‌گیران تیمش در این دوره از رقابت‌ها گفت: از نظر فنی برخی کشتی گیران ما خیلی خوب ظاهر شدند اما متاسفانه هیچ کدام به چشم نیامد، حسن رحیمی بعد از دو سال دوری در این میدان حاضر شد ولی همانطور که گفتم وضعیت مسابقات باعث شد تا کیفیت فنی کشتی گیران دیده نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار