فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران: منشا تحریم‌ها و فشارها ازقدرت انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران است

اسلامشهر ( پانا) - فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران درآیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر گفت: در راستای رفع مشکل معیشتی مردم برخی از مسئولان تلاش می‌کنند، اما این تلاش‌ها فراگیر و تمام‌عیار نیست و در برخی موارد فعالیت مضاعف می‌خواهد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران: منشا تحریم‌ها و فشارها ازقدرت انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران است

در این مراسم ،سردار حسن حسن‌زاده درسخنانی اظهار داشت: پیش از رسیدن به چهل سالگی انقلاب حساسیت‌ها و اهمیت‌ها محرز بود و اکنون نیزدشمنان جمهوری اسلامی ایران،منافقان ،سلطنت‌طلبان و کسانی که چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند،اعلام کردند که ملت ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نمی‌بینند.

وی در ادامه بیان کرد:دشمن بارها اعتراف کرده که انقلاب اسلامی تمام برنامه‌ها و طرح‌های ما را با بن‌بست روبه رو کرده وآن‌ها به خوبی می دانند که انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی خود تهدیدی جدی برای استکبار جهانی بود.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: در بیست سال گذشته هیچ طرحی وجود نداشته که آمریکا و اسرائیل آن را تدوین کنند و به نتیجه مطلوب برسند، خروج داعش از عراق و سوریه و جنگ اخیر یمن از نمونه این شکست‌ها می باشند و بنابراین عصبانیت آن‌ها از ما طبیعی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ایران اسلامی را الگویی برای مقابله با زورگویی درجهان خواند و گفت: امروز انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و دشمن با قبول عدم توانایی در برخورد مستقیم مجبور به پذیرش آن است و توان مقابله مستقیم با انقلاب ما را ندارد.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد:برخی سعی دارند فشارهای دشمنان را به رفتارهای انقلاب اسلامی ربط دهند واین درحالی است که منشأ این فشارها ازقدرت انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران ناشی می‌شودکه تمام منافع آن‌ها را زیر پا گذاشته و امروز یمن در برابر استکبار مقاومت می‌کند و بشارت‌های امام(ره) در دنیا به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ فرهنگی هم پیروز میدان هستیم بیان کرد:جنگ فرهنگی در کنار خسارت‌هایی که دارد دربردارنده دستاوردهای بسیار عظیمی نیز است و ما تنها انقلابی هستیم که با همان مختصات روز نخست حرکت می‌کنیم و این افتخار نظام است که جوانان با همان روحیه شهادت‌طلبی و بسیجی در صحنه حضور دارند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)استان تهران تاکیدکرد:در رفع مشکل معیشتی مردم برخی از مسئولان تلاش می‌کنند اما این تلاش‌ها فراگیر و تمام عیار نیست و در برخی موارد فعالیت مضاعف می‌خواهد.

سردار حسن زاده با اشاره به جا به جایی ها در سطح فرماندهان بیان داشت:در مجموعه سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع)شهرستان اسلامشهر سرهنگ مجید امیرعبداللهیان قریب به 5 سال به عنوان یک فرمانده بسیجی با توجه به ظرفیت‌های بسیج تلاش‌های بسیاری را در جهت رفع محرومیت‌زدایی داشته است.

وی همچنین افزود:اسلامشهر یکی از شهرستان‌های مهم استان از نظر ظرفیت و جمعیت و نقش‌آفرینی است و سرهنگ هادی ایلکا به لحاظ سابقه درخشان و توانمندی‌های این نیروی جوان به سمت فرماندهی سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر منصوب می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد:توجه به مشکلات مردم در همه ابعادبا همکاری مسئولان و هم‌افزایی در سطح شهرستان اسلامشهر، اعتلای بسیج و سپاه با استحکام درونی و بازتاب بیرونی را می‌طلبد که فرمانده جدید باید در کارهای خود مدنظر قرار دهد.

شایان ذکر است ، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر که درسالن اجتماعات اردوگاه شهید غلامی سپاه سید الشهدا(ع) منطقه برگزار شد، ائمه جمعه و جماعات،مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران سرافراز نیز حضور داشتند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار