مدیر آموزش و پرورش منطقه پیربکران:هدف از اجرای زنگ پژوهش،یادآوری پژوهش و تحقیق در مدارس است

پیربکران، اصفهان (پانا) - زنگ هفته پژوهش مدیریت آموزش و پرورش منطقه پیربکران با حضور مسئولین در هنرستان حضرت زهرا(س) نواخته شد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش منطقه پیربکران:هدف از اجرای زنگ پژوهش،یادآوری پژوهش و تحقیق در مدارس است

مجتبی سهرابی در آئین نواخته شدن زنگ هفته پژوهش در هنرستان حضرت زهرا(س)، ضمن تبریک هفته پژوهش خطاب به دانش آموزان گفت: هدف از اجرای این برنامه ها یادآوری پژوهش و تحقیق در مدارس است.

وی با اشاره به شعار هفته پژوهش"پژوهش هدفنمد، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی" گفت: امروز تمام ابزارها و وسایلی که ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس پژوهش و تحقیق است. امروز هر چه در زندگی بهره وری بیشتر از وسایل می بریم حاصل یک تفکر و پژوهش ویژه ای است.

رئیس اداره ادامه داد: انسان تنها موجودی است که می تواند بیندیشد. انسان بر اساس فکر می تواند جهان را تغییر دهد. این تغییرات یعنی خلاقیت که نوعی گرایش در زمینه پژوهش است. شما با فکرهای نو و اندیشه های جدید می توانید فعالیت های خوبی را انجام دهید. تمام اختراعات جدید بر اساس تفکرات جدید است و اندیشمندان بزرگ برگرفته از این موضوع هستند.

وی درپایان صحبت های خود اذعان داشت آموزش و پرورش در راستای تحقیق و پژوهش تلاش های خوبی انجام داده است. در دوره ابتدایی انجام طرح جابر و دوره های متوسطه اول و دوم اجرای طرح های جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی در راستای تحقیق و پژوهش بیانگر اهمیت این موضوع در آموزش و پرورش است.

گفتنی است در این هنرستان نمایشگاهی از دست ورزی هنرجویان برگزار شده بود که مورد بازدید مسئولین قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار