رویکرد مدارس ابتدایی ،ایجاد نشاط و شادابی است

مراغه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: رویکرد مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ،ایجاد نشاط و شادابی و یادگیری آسان است.

کد مطلب: ۸۷۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد مدارس ابتدایی ،ایجاد نشاط و شادابی است

فریده حقایی در مراسم تجلیل از معلمان و دانش آموزان فعال آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مراغه گفت:هدف از ترویج کارهای تیمی در بین دانش آموزان ایجاد نشاط و شادابی باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت کاری آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی ،توسعه برنامه های خلاقانه است ،افزود : یکی از این برنامه ها ،برگزاری جشنواره دانش آموزی جابربن حیان است که دانش آموزان علاوه بر کارهای تیمی ،لذت علم و یادگیری را درک می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه محتوای کتب درسی در مقطع ابتدایی غنی است ،اظهار کرد: تدریس کتب کمک درسی و برگزاری آزمون های زائد در مدارس ابتدایی ممنوع می باشد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت: اساس کار تعلیم و تربیت ،در مقطع آموزش ابتدایی شکل می گیرد.

جلیل اسلامی با بیان اینکه ،ایجاد شادابی و نشاط در مدارس و مهارت آموزی و اجرای برنامه های کاربردی از جمله سیاست کاری این مجموعه است ،افزود:در این راستا بزودی در مدارس ابتدایی این شهرستان زنگ تفریح شاد به صدا در خواهد آمد.

وی در ادامه ،رویکرد دیگر مجموعه آموزش و پرورش مراغه را ،حرکت به سوی برنامه های خانوادگی عنوان کرد و گفت: در دهه فجر امسال ،جشن انقلاب با حضور دانش آموزان ابتدایی شهری و روستایی به همراه اولیای آن ها در این شهرستان به اجرا در می آید.

در این مراسم از معلمان فعال در درس پژوهی ،جشنواره جابربن حیان ،کرامت ،دانش افزایی ،کارگاه آموزشی ،همایش کودک کلاس اولی من ،سرود پیش دبستانی ،بازی های بومی و محلی و کارگاه هنر و خلاقیت و دانش آموزان برتر جشنواره جابربن حیان آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مراغه تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار