با همکاری آموزش و پرورش قم و موسسه فرهنگی یاسین

نرم افزار تلفن همراه «صبحگاه» ویژه مربیان پرورشی مدارس در قم رونمایی می شود

قم(پانا)- نرم‌افزار تلفن همراه «صبحگاه» ویژه مربیان و معاونان پرورشی مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم و مؤسسه فرهنگی یاسین، تولید شده و به زودی در قم رونمایی می شود.

کد مطلب: ۸۷۸۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نرم افزار تلفن همراه «صبحگاه» ویژه مربیان پرورشی مدارس در قم رونمایی می شود

حجت الاسلام والمسلمین تقیان معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی یاسین در گفتگو با خبرنگار پانا در قم، با اعلام خبر تولید نرم‌افزار «صبحگاه» ویژه مربیان پرورشی مدارس اظهار داشت: این نرم‌افزار با عنایت به چشم انداز سند تحول بنیادین و اهمیت جایگاه مراسم آغازین و با استفاده از تکنولوژی روز و آسان در قالب قلم هوشمند و نرم‌افزار تلفن همراه ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم آغازین مدارس «صبحگاه» نقطه عطف عملکرد مدرسه و دانش آموزان در طول یک روز حضور در فضای آموزشی و تربیتی است، عنوان کرد: مدیریت صحیح و هوشمند مراسم، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود مدرسه به ویژه نیروی انسانی و توان دانش آموزان و استفاده از امکانات علم و فن‌آوری روز و ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب و پربار می‌تواند روزی بسیار مفرح، شاد و هدفمند را برای اعضای مدرسه فراهم نماید.
معاون پژوهش مؤسسه یاسین اضافه کرد: این مؤسسه، با استفاده از تجارب معاونین و مربیان پرورشی ادارات و مدارس قم و همچنین استفاده از منابع موجود در وزارت آموزش و پرورش و بسیج همه نیروهای پژوهشگر و فنی، محتوایی مناسب در قالب نرم‌افزار تلفن همراه ارائه می‌نماید.
تقیان گفت: نرم‌افزار صبحگاه با هدف آماده سازی بانک اطلاعات جامع و کامل از فعالیت‌ها و برنامه‌های قابل اجرا در مدارس و دسترسی آسان به محتوا و همچنین تقویت و توسعه فعالیت‌های تربیتی هوشمند، ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان ساخت: این نرم افزار به زودی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و برخی دیگر از دستگاه های فرهنگی رونمایی شده و در اختیار علاقمندان در سراسر کشور قرار گیرد.

لازم به ذکر است طی سال های اخیر نرم افزارهای فرهنگی قرآنی فراوانی همچون صبا، دبستان قرآن، نباء، تنزیل، شکوفه و ... جهت استفاده دانش آموزان و مدارس از سوی موسسه یاسین تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار