در چهاردهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی:

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزاری آزمون و استفاده از کتاب‌های کمک درسی در مدارس ابتدایی ممنوع است

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان از ممنوعیت برگزاری هر نوع آزمون و استفاده از کتاب‌های کمک درسی در مدارس ابتدایی دولتی و غیردولتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان  برگزاری آزمون و استفاده از کتاب‌های کمک درسی در مدارس ابتدایی ممنوع است

مریم رشتچی در چهاردهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان گفت: مدارس غیردولتی باید در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی حرکت کنند و این مدارس نیز همانند مدارس دولتی باید با جدیت مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت آموزشی در جذب دانش آموزان در این مدارس گفت : تقویت بنیه علمی دانش آموزان باید به عنوان یکی از برنامه های اصلی آموزش و پرورش در کلیه مدارس از جمله مدارس غیردولتی مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص ضروری است از ظرفیت اتاق فکر مشارکت های مردمی و کلیه صاحبان اندیشه و خرد ، ازجمله موسسان فعال و پرتلاش مدارس غیردولتی نهایت استفاده را کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش سیمای تربیتی مدارس غیردولتی گفت: تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش است و باید به بعد تربیتی و پرورشی مدارس غیردولتی نیزتوجه ویژه‌ای صورت گیرد.

رشتچی با اشاره به ممنوعیت برگزاری هر نوع آزمون و استفاده از کتاب‌های کمک درسی در مدارس ابتدایی دولتی و غیردولتی خواستار اجرای دقیق قوانین و مقررات توسط کلیه مدیران مدارس دولتی و غیردولتی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار