نشست صمیمی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و ناحیه 1 ارومیه

ارومیه (پانا)- نشست صمیمی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل استان با معاون پرورشی و فرهنکی ناحیه یک ارومیه و کارشناسان این حوزه و روسای ادارات امور تربیتی ، قرآن ، عترت و نماز ، مشاوره ، فرهنگ و هنر و سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و ناحیه 1 ارومیه

قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری این نشست را بالابردن سطح اطلاعات فرهنگی دانست و افزود: یکی از اساسی ترین برنامه حوزه پرورشی توجه به فرهنگ قرآن ، نماز ، عترت و جذب استعداد های آینده سازان در حوزه مشاوره تربیتی و تحصیلی می باشد که در بالابردن سطح اطلاعات فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

قاسمی همچین افزود: فعالیت های ناحیه یک ارومیه در آموزش و پرورش استان اثرات زیادی دارد و انتظارات از این ناحیه در بستر سازی کار های فرهنگی و پررشی در سطح مناطق بیشتر است.

وی ادامه داد: با خلاقیت و نوآوری در فعالیت های پرورشی می توانیم زینت بخش کارهای فرهنگی در حوزه پرورشی باشیم.

قاسمی رمز موفیت در کار های پرورشی را برنامه محوری دانست ، افزود: برنامه ریزی درست و حرکت در چارچوب برنامه محوری و اجرایی نمودن برنامه ها در گرو استفاده از قدرت مدیریتی است و عنصر مهم آن اعتماده که ضریب موفقیت برنامه را افزایش می دهد.

وی ارزیابی از عملکردها را در حوزه پرورشی با اهمیت دانست و تأکید کرد: در صورتی که این مهم از چرخه فعالیت های پرورشی خارج شود توجه به کار و فعالیت کمرنگ شده و رسیدن به اهداف تعریف شده در برنامه ریزی ها با چالش مواجه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار