استاندار کردستان: بانک‌ها بە کمک تولید و اشتغال بیایند

سنندج(پانا)-استاندار کردستان خبر داد کردستان و سیستان و بلوچستان در ردیف آخر پرداخت تسهیلات قرار دارند و از بانک‌های استان خواست به کمک تولید و اشتغال بیایند و از همه ظرفیت‌ها برای پرداخت تسهیلات استفاده کنند.

کد مطلب: ۸۷۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: بانک‌ها بە کمک تولید و اشتغال بیایند

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان به وضعیت پرداخت تسهیلات در استان اشاره کرد و گفت: طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان جزو استانهای آخر در دریافت تسهیلات از بانک‌ها هستند.

وی یا بیان اینکه نیازها و عمق عقب ماندگی‌های کردستان زیاد است و در صورت کم کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشکلات بیشتر خواهد بود ادامه داد: از بانک ها میخواهم با بخش خصوصی و تولید کنندگان همکاری بیشتری داشته باشند تافضای کسب و کار و تولید در استان رونق بگیرد.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تحرک بیشتر بانک های استان برای پرداخت تسهیلات به خانواده های زندانیان شد و افزود: در دیگر استانها بانک ها برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه که دولت بازپرداخت آن را تضمین کرده است تنها وثیقه طلب می کنند و در بانک های استان علاوه بر وثیقه ضامن هم طلب می کنند که این امر خلاف رویه جاری در دیگر استانها است.

استاندار کردستان ادامه داد؛ پرداخت تسهیلات به خانواده زندانیان جرائم غیر عمد کمک به بهبود فضای جامعه است و در این خصوص بانک ها باید تسهیل گری بیشتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار