صیدلو تاکید کرد: ضرورت افزایش سطح آگاهی مدیران مدارس درباره آسیب های اجتماعی

شهریار (پانا) - دوره دانش افزایی مدرسان آموزش خانواده شهرستان‌های استان تهران با موضوع پیشگیری از خودکشی و خودآزاری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو تاکید کرد: ضرورت افزایش سطح آگاهی مدیران مدارس  درباره آسیب های اجتماعی

در این جلسه، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر ساماندهی مناسب جلسات اظهار داشت : با توجه به اینکه جلسه امروز کاملا آموزشی می باشد ،‌اقتضا می کند فضای مناسب برای فرگیران فراهم گردد تا بهره لازم را از محتوای آموزشی ببرند.

محمد صیدلو در ادامه با اشاره به رسالت اصلی مدرسان آموزش خانواده در مدارس بیان داشت : آنچه نیاز است شما عزیزان در مدارس انجام دهید باید کمک کنید تا افراد در مورد روابط خود با دیگران ، اجتماع و طبیعت تفکر کنند ، این روابط مدت هاست مخدوش شده است و انسان علاوه بر اطلاعاتی که در دنیای امروز دارد کاملا سرگردان است ، باید سعی شود این روابط اصلاح شود .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : در مدارس همه نیازمند آموزش هستند ، بنده تاکید دارم معلمان و مدیران مدارس نیز باید این آموزش ها و اطلاعات لازم را در خصوص موارد تربیتی دانش آموزان فرا بگیرند تا بتوانند فضای پیرامون خود را مدیریت نمایند .

وی با مخاطب قراردادن مدیران مدارس گفت : اگر مدیر مدرسه نداند در چه فضایی است و دانش آموزان درگیر چه آفت هایی پیرامون خود هستند ، نمی تواند در مدیریت خود موثر باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطر نشان کرد: دنیای مجازی امروز که دنیای حقیقی را در پی خود کشانده وباعث شده تا مرز بین حقیقت و مجاز گم گشته و آسیب های اجتماعی را رقم بزند .

شایان ذکر است ،در ادامه جلسه اساتید مجرب روان پزشکی و روان شناسی به آموزش در خصوص دانش افزایی با موضوع پیشگیری از خود کشی و خود آزاری پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار