برگزاری همایش بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان

نیشابور (پانا ) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در نخستین جلسه هماهنگی همایش بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان به میزبانی این دانشگاه گفت: همایش بین المللی مفصل هیپ نوزادان سنگ بنای کاری اساسی و تغییر بزرگی در کشور خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان

محسن عظیمی نژادعنوان کرد: این همایش بین المللی مداخله ایی برای یک تغییر در جهت کاهش هزینه های درمانی خواهد بود و سونوگرافی هیپ به عنوان بهترین روش تشخیصی و پیشگیری بیماری دررفتگی مادرزادی لگن است.

وی با اشاره به حضور متخصصان از گروه های تخصّصی رادیولوژی و سونوگرافی، اطفال و ارتوپدی از سراسر کشور بر تلاش جدّی همه دست اندرکاران برای برگزاری باشکوه این همایش تأکید کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این کارگاه علمی و آموزشی سونوگرافی هیپ این متخصّصان بتوانند عارضه دررفتگی مادرزادی لگن را در نوزادان همان بدو تولد تشخیص و نسبت به درمان بموقع اقدام کنند.

همایش بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان با حضور اساتید بین المللی رینهارد گراف و محمد عزیزبیگ مهاجر از اتریش، محمّد شمس از سوئیس و مهرزاد مهدی زاده از ایران با همکاری اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار در سال آینده برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار