مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با پانا:

مدیریت دانش‌آموزی کردستان از دانش‌آموزان مدرسه بشارت1 ناحیه دو سنندج تقدیر کرد

سنندج(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان از اهدای جوایزی به دانش آموزان مدرسه تمام تشکیلاتی بشارت1 ناحیه دو سنندج برای ارج نهادن به فعالیت های تشکیلات پیشتازان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت دانش‌آموزی کردستان از دانش‌آموزان مدرسه بشارت1 ناحیه دو سنندج تقدیر کرد

احمد عبداللهی، مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان کردستان گفت:مدارس تمام تشکیلاتی به مدارسی اطلاق می شود که حداقل 60درصد دانش آموزان آن عضو سامانه جذب و سازماندهی پیشتازان سازمان دانش آموزی باشند.

وی افزود:در استان کردستان 28 مدرسه تمام تشکیلاتی فعالیت دارند که یکی از این مدارس ،مدرسه تمام تشکیلاتی ابتدایی بشارت1ناحیه دو سنندج است که در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج قرار دارد.

این مدرسه بنا به پیشنهاد اولیاءدانش آموزان و همت و تلاش مدیر دبستان نادره زند پور و معاون آموزشی سحر معروفی از ابتدا سال تحصیلی اقدام به تهیه لباس فرم پیشتازان برای دانش آموزان کرده و سازمان دانش آموزی استان کردستان نیز در راستای تقویت فعالیت های تشکیلات پیشتازان و ارج نهادن به اقدامات اولیا و عوامل مدرسه و خود دانش آموزان ،به طور رایگان دستمال گردن و حلقه به دانش آموزان هدیه کرده است و در طول سالتحصیلی نیز این مدرسه از لحاظ آموزشی توسط مدرسین و کارشناسان مدیریت دانش آموزی استان مورد حمایت قرار می گیرد.

در همین راستا روز جهارشنبه 21 آذر ماه سال جاری هدایایی به رسم ارج نهادن به فعالیت های تشکیلات پیشتازان به تمامی دانش آموزان مدرسه بشارت 1 ناحیه دو سنندج از طرف مدیریت دانش آموزی استان کردستان اهداءشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار