در گفت‌وگو با پانا

سرپرست باشگاه پرسپولیس: برانکو امروز لیست بازیکنان خود را به باشگاه می‌دهد

نظر سرمربی ارجحیت دارد و اگر طارمی را بخواهد با او وارد مذاکره می‌شویم

تهران (پانا) - سرپرست باشگاه پرسپولیس آخرین اخبار این تیم درباره لیست خرید برانکو، پرداخت مطالبات و بازگشت مهدی طارمی به این تیم را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست باشگاه پرسپولیس: برانکو امروز لیست بازیکنان خود را به باشگاه می‌دهد

ایرج عرب در گفت‌وگو با پانا درباره بازی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی از بازیکنان شاهد بودیم و توانستند با گل‌های زیبایی که به ثمر برسانند دل هواداران را شاد کنند.

وی در خصوص برنامه‌های پیش رو در پرسپولیس اظهار کرد: من هفته گذشته با بازیکنان و برانکو صحبت کردم، بدون شک هیچ کدام از ما دوست نداشتیم در این شرایط فعلی گرشاسبی در کنار تیم نباشد اما با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان بالاخره این اتفاق افتاد. در حال حاضر هم تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم که در این مدتی که مسئولیت تیم را داریم به بهترین شکل آن را اداره کنیم.

سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مالی و مشکلات بازیکنان و اعتراض‌های که داشتند، گفت: همان‌طور که گفتم ما چهارشنبه هفته گذشته با آنها شفاف صحبت کردیم و قرار است امروز هم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. البته از همان ابتدا مشکل مسائل مالی نبود بلکه مشکلات ارزی کمی نگرانی ایجاد کرده بود که ما هم تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت آنها را حل کنیم.

عرب در خصوص جذب بازیکن گفت: امروز قرار است برانکو لیست بازیکنان مورد نظر خودش را به ما ارائه کند و ما هم بر اساس آن لیست با بازیکنان وارد مذاکره شویم، طبیعی است که هر بازیکنی که مورد نظر کادر فنی باشد با او وارد مذاکره می‌شویم.

وی در پاسخ به اینکه مهدی طارمی مورد نظر پرسپولیس است اما هواداران او را نمی‌خواهند، عنوان کرد: همان‌طور که گفتم نظر برانکو ارجحیت دارد. به هرحال او سرمربی تیم است و بهتر می‌داند تیمش در این مقطع به چه بازیکنانی نیاز دارد اما به هر حال هواداران پرسپولیس هم همگی فهیم هستند و می‌دانند هر بازیکنی اگر به پرسپولیس بیاید برای موفقیت این تیم است و تمام هدف ما این است که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم قوی‌تر از گذشته حاضر شود و بتواند به بهترین شکل بازی کند و قهرمانی را از آن خود کند.

سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل داوری و اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده است گفت: من به این مسائل ورود نمی‌کنم و بهتر است به این حواشی توجهی نکنیم. طبیعتاً اگر ما مدرکی داشته باشیم و کاملاً بر این امر مطمئن باشیم که حق تیم ما ضایع شده آن را به مراجع ذی‌صلاح ارسال خواهیم کرد و آن را پیگیری می‌کنیم اما در این شرایط بهتر است به آن نپردازیم و با جدیت تمام به فصل نقل و انتقالات و بازیکنانی که قرار است به تیم اضافه شوند توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار