به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی

محفل انس با قرآن در شهرری برگزار شد

شهرری(پانا)- محفل انس با قرآن به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از طرف اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حسینیه پیروان شهدای منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن در شهرری برگزار شد

در محفل انس با قرآن داود لاچینانی قاری بین المللی قرآن محفل را با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز کرد و در ادامه معتز آقایی حافظ و داور بین المللی قرآن کریم ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) به سخنرانی در جهت حفظ آیات قرآن پرداخت.

وی به ارائه نکات مهم در جهت کمک به حفظ قرآن و روش های گوناگون حفظ پرداخت و گفت:حفظ قرآن نیازمند تکرار بسیار زیاد است،پس نباید تمرین مداوم را فراموش کرد و بهتر است که حفظ در زمان های مختلف انجام شود.

آقایی ادامه داد: تحت فشار گذاشتن ذهن به این صورت که یک باره معلومات زیادی بر آن عرضه کنند،باعث ملامت و ناراحتی می شود و چه بسا در نهایت، منجر به کنار گذاشتن حفظ شود. این کار گرچه ممکن است برای مدتی کوتاه موفقیت آمیز باشد، ولی مضّر است و باید دانست کم و خوب حفظ کردن بهتر از زیاد و بی توجه حفظ کردن است.

شایان ذکر است ،این محفل با حضور رحمت الله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی و شجاعی معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و محمد حاج ابوالقاسمی مداح و رئیس شورای رزمندگان ری برگزارشد.

/خبرنگار: مهدی مرواریدزاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار