اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - کارشناس قرآن ، نماز و عترت آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری جلسه پیوند مسجد و مدرسه با حضور روحانیون و مدیران واحد های آموزشی در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در اسلامشهر

سولماز زارعی دراین رابطه اظهارداشت: در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه امور مساجدووزارت آموزش وپرورش،این طرح دراسلامشهر اجرایی شد.

وی در ادامه افزود:در این طرح امامان جماعت مساجد نزدیک واحدهای آموزشی،نماز جماعت را در داخل نمازخانه های مدارس اقامه می کنند و در مرحله بعد،دانش آموزان درمساجد حضور پیدا کرده و نماز جماعت رابرپا خواهند کرد.

کارشناس قرآن،نماز و عترت آموزش و پرورش اسلامشهرتصریح کرد:درکناربرپایی نماز جماعت و با توجه به هدف قرار گرفتن نوجوانان ما در تیررس آسیب های اجتماعی دشمنان نظام اسلامی، روحانیون با اجرای برنامه های گفتمان دینی و پاسخ به سوالات مذهبی نقش مهم تبلیغی خود را نیزایفا خواهند کرد.

زارعی دربخش دیگری ازسخنانش تاکیدکرد:باتوجه به اجرای طرح مصباح الهدی درشهرستان و توجه به سیره و زندگی امام هادی (ع)جهت برنامه های طرح مذکور،مقررشددرهفته قرآن و پس از استعدادیابی دانش آموزان دختر دوره اول و دوم متوسطه واحدهای آموزشی در رشته های حفظ عمومی و ویژه و قرائت های ترتیل و تحقیق توسط اساتید دارالقرآن اسلامشهر ، محافل انس با قرآن دانش آموزی برگزار گردد.

وی عنوان این محفل انس با قرآن را سفیر هدایت دانست واهداف آن را در راستای هدیه معنوی به پیشگاه امام هادی(ع) برشمرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار