یک مقام مسئول خبرداد؛

شنبه آخرین مهلت ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی

تهران (پانا) - سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با اشاره به ثبت نام بیش ازیک میلیون و۵۰۰هزار نفربرای دریافت کارت سوخت المثنی،گفت:شنبه(۲۴ آذر)آخرین مهلت ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی است.

کد مطلب: ۸۷۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شنبه آخرین مهلت ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی

به گزارش وزارت نفت، زیبا اسماعیلی، اعلام کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: مالکان خودرو و موتورسیکلت که کارت هوشمند سوخت ندارند و یا کارت خود را گم کرده‌اند، برای ثبت درخواست خود تا فردا شنبه، ۲۴ آذر ماه مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست خود با مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #٤* و یا دفاتر پلیس١٠+اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: بیشترین تعداد ثبت نام اینترنتی مربوط به روز پنجشنبه (۲۲ آذرماه) بوده است که بیش از ۳۰۰ هزار نفر از طریق مراجعه غیرحضوری ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت نام گرفته نشده است و چنانچه ضرورت ایجاب کند، در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

اسماعیلی گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار کارت هوشمند سوخت المثنی که به صورت غیرقانونی خرید و فروش شده و به استان سیستان و بلوچستان سرازیر شده بود، ابطال شده است.

وی با اشاره به این که استان سیستان و بلوچستان تنها استانی در کشور است که استفاده از کارت سوخت هنگام سوختگیری الزامی است، افزود: ابطال این کارت‌ها با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار